Iepazīsim jūsu pasauli

Mēs piegādājam uzticamus datus, lai jūs varētu pieņemt pamatotus un datos balstītus lēmumus.

Kāda ir jūsu pasaule?

Pamatojoties uz jūsu izpētes vajadzībām, mēs varam apkopot un piegādāt uzticamus datus par jebkuru tematu vai mērķa grupu, kas pielāgoti jūsu mērķiem. Mūsu dati vienmēr ir augstākās kvalitātes, nodrošinot, ka tie ir gatavi jums svarīgai analīzei un lēmumu pieņemšanai.

Mēs pazīstam jūsu pasauli

Mēs atbalstām vairāk nekā 1800 tirgus izpētes uzņēmumu, zīmolu, mediju un reklāmas aģentūru, izdevēju un konsultāciju uzņēmumu dažādās nozarēs, lai nodrošinātu uzticamu izpēti, paātrinātu uz datiem balstītus procesus un palielinātu jūsu uzņēmuma ienākumus.

  • Tirgus izpratne
  • Klientu pieredze
  • Zīmola veiktspēja
  • Zīmola novērošana
  • Inovācijas un produktu izstrāde
  • UX un UI dizains
  • Auditorijas segmentēšana
  • Koncepcijas un radošā testēšana
  • Kampaņu un reklāmu efektivitāte
  • Iepirkšanās paradumi
  • Sabiedriskās domas aptaujas

Kas ir jūsu mērķauditorija?

Respondenti ir mūsu informācijas avots. Plašs paneļa dalībnieku tīkls, kurā mēs izvēlamies pareizos cilvēkus no jūsu mērķgrupas, lai tie piedalītos pētījumā. Katram konkrētam pētījumam mēs rūpīgi atlasām respondentus no sava tīkla, kas atbilst vēlamajai mērķa grupai. Tas tiek darīts atbilstoši galvenajiem rādītājiem un ar vajadzīgo cilvēku skaitu, lai dati būtu ticami.

Norstat patērētāju panelis – īstas atbildes no īstiem cilvēkiem

Mūsu panelis ir tas, kas patiešām padara Norstat par to, kas tas ir. Plašs cilvēku tīkls visā Eiropā, kuri ir piekrituši atbildēt uz mūsu klientu aptaujām un paust savu viedokli.

Kvalitatīvāks avots kvalitatīviem datiem

Lai iegūtu vērtīgus un noderīgus datus, ir svarīgi piemeklēt pareizos dalībniekus jūsu konkrētajam pētījumam. Balstoties uz mūsu plašo respondentu tīklu Eiropā, mēs nodrošinām jums piekļuvi patērētājiem, kurus jūs meklējat un kuri atspoguļo visu sabiedrību. Rezultātā iegūsiet dziļāku un bagātīgāku izpratni par savu mērķauditoriju. Tas viss, lai jūs varētu būt droši, ka jūsu pētījumam tiks iegūti visprecīzākie un visatbilstošākie dati.

Lasīt vairāk

Datu kvalitāte ir mūsu kodols

Datu kvalitāte ir atkarīga no paneļa reprezentativitātes, uzticamības, patiesuma un iespējām. Mēs apkopojam un saglabājam profila informāciju par katru paneļa dalībnieku, sākot no parastiem demogrāfiskiem datiem līdz pat informācijai par to, ar kādu automašīnu tiek braukts un kāda ir ģimenes situācija. Mēs izmantojam dažādas kvalitātes kontroles metodes, lai nepārtraukti uzraudzītu respondentu uzvedību un noteiktu, vai kāds respondents neatbild nepatiesi vai nav nevērīgs pret uzdotajiem jautājumiem.

Lasīt vairāk

Kā jūs varat viņus sasniegt?

Mūsu metodes

Informācijas iegūšanai mēs izmantojam vienu vai vairākas metodes. To, kuru metodi vai metodes mēs izmantojam, vienmēr izvēlamies, pamatojoties uz to, kura ir vispiemērotākā un visefektīvākā jūsu pētījumam. Mūsu kvalitatīvās un kvantitatīvās izpētes metodes nodrošina uzticamu datu iegūšanu par jebkuru vēlamo tematu vai mērķa grupu. Konkrētā metode, ko mēs izvēlamies, ir balstīta uz to, kas ir vislabākais konkrētajā situācijā, vienmēr ir zinātniski pierādīta, godīga pret respondentiem un ilgtspējīga nozarei.

Lasīt par mūsu metodēm

Datu ieguve tiešsaistē

Kad runa ir par tiešsaistes datu ieguvi, nav nekādu kompromisu attiecībā uz kvalitāti. Vairāk nekā 3 miljoni iepriekš atlasītu un augsti motivētu patērētāju visā Eiropā, kuri ir pieejjami jebkurai jūsu izvēlētajai digitālajai tirgus izpētes metodei.

Tiešās intervijas un telefonintervijas

Tiešās intervijas – tiešās intervijas sniedz dziļāku izpratni par patērētāju uzvedību. Tās iespējams veikt uz ielas, iepirkšanās centrā, respondenta mājās vai darbavietā, vai veikt fokusa grupas diskusijas mūsu pielāgotajās telpās. Telefonintervijas (CATI) – ar CATI mēs ļaujam jums veidot nejaušas izlases Eiropas valstu iedzīvotāju vidū.

Respondentu atlase

Respondentu atlase ir stūrakmens, lai nodrošinātu datu uzticamību. Mēs rūpīgi atlasām visus respondentus neatkarīgi no tā, vai izmantojam tiešsaistes vai bezsaistes atlasīšanas metodes. Tas viss, lai nodrošinātu, ka jūsu fokusa grupa, produkta tests, telefonintervija vai tiešā intervija sniedz kvalitatīvas atbildes.

Kas jums vislabāk ir piemērots?

Mūsu risinājumi

Mūsu piedāvājumi ir pielāgoti dažādām vajadzībām. No vienkāršas piekļuves panelim un aptauju veikšanas pašiem līdz iespējai mums visu paveikt jūsu vietā. Vai arī, ja jums labāk der ātra tiešsaistes aptauja vai kāds cits mūsu digitālais produkts.

Skatiet mūsu risinājumus