5 veidi, kā datu vizualizēšana var stiprināt jūsu zīmolu

5 veidi, kā datu vizualizēšana var stiprināt jūsu zīmolu
Neļaujiet datu apjomam jūs no gudras to izmantošanas. Uzziniet vairāk par to, kā informācijas paneļi var palīdzēt piekļūt ieskatiem, kas slēpjas starp skaitļiem, un palīdzēt celt jūsu mārketingu un zīmolu jaunā līmenī.
Dati ir tikai tik vērtīgi, cik vērtīgi ir to sniegtie ieskati. Un ne vienmēr ir viegli saprast, ko visi šie skaitļi saka. Taču informācijas paneļi var palīdzēt, apvienojot virkni metriku saskaņotā, vizuāli pievilcīgā displejā, kas var atvieglot dažādu datu kopu interpretāciju un izpratni.
Informācijas paneļi palīdz lietotājiem pamanīt modeļus, veikt salīdzinājumus vai izsekot progresu KPI virzienā bez nepieciešamības ķemmēt skaitļu rindas. Tie ir arī ļoti pielāgojami, ļaujot lietotājiem konfigurēt dažādus moduļus un metriku tādā veidā, kas pielāgots viņu īpašajām vajadzībām. Tā rezultātā informācijas paneļi var būt ļoti spēcīgs rīks tirgotājiem un citiem profesionāļiem, kuriem ir daudz datu.
Tālāk ir norādīti tikai daži veidi, kā datu vizualizēšana, izmantojot informācijas paneļus, var palīdzēt ienest uz datiem balstītu lēmumu pieņemšanu un uzlabot zīmolu.
Mēs gadu desmitiem esam mērījuši patērētāju attieksmi un vēlmes. Un mēs esam iemācījušies vākt augstas kvalitātes datus un piegādāt tos, lai palīdzētu uzņēmumiem pieņemt pareizos lēmumus. Tātad, mēs esam izveidojuši īsu sarakstu ar dažiem galvenajiem rādītājiem, kurus mēs bieži iesakām, kad klienti vēlas labāk izprast, kas notiek patērētāju sirdīs un prātos.
1. Ērtāk ienest datus savā darbībā
Mūsdienu arvien digitālākā mārketinga vide ir nesusi līdzi datu un metrikas eksploziju. Taču pieejamo datu apjoms un sarežģītība var atturēt dažus tirgotājus no tirgus izpētes. Ieguldītās pūles šķiet pārāk biedējošas - un laikietilpīgas. It īpaši, ja neesat dzimis "skaitļu" cilvēks.
Taču informācijas paneļi var palīdzēt pārvarēt haosu, atvieglojot datu ievadīšanu darbībā un izmantojot uz datiem balstītu lēmumu pieņemšanas iespējas. Vienkārši sakot, informācijas paneļi strukturē un sniedz informāciju, lai palīdzētu jums ātri pārveidot datus par ieskatiem.
2. Atbrīvojiet laiku stratēģijai, nevis prezentācijām
Cik stundas tiek veltītas diagrammu un prezentāciju gatavošanai? Vai jūsu mārketinga cilvēkiem nebūtu labāk pavadīts laiks, planojot un īstenojot jaunas kampaņas koncepcijas vai izstrādājot jaunu mārketinga stratēģiju?
Informācijas paneļu pievienošana mārketinga rīkkopai nozīmē, ka visi nepieciešamie grafiki un diagrammas tiek nekavējoties un pilnībā atjauninātas. Tās stundas, kas iepriekš tika pavadītas, formatējot prezentācijas, varēsiet strādat attīstot uzņēmumu. Tas ir tieši tāds augstvērtīgs, zīmola veidošanas ieguldījums, ko jūsu klienti sagaida no jums.
3. Ātri identificējiet tendences un modeļus
Sekojot līdzi ikdienai, bieži vien var aizmirst par kopainu. Un tas nav nekas neparasts, ka uzņēmumi jūtas noslīkuši datos, īsti nesaprotot, ko tas viņiem stāsta par sava zīmola sniegumu.
Ar labi konstruētu, vizuāli pievilcīgu informācijas paneli kopaina ir tikai viena klikšķa attālumā. Kādi ir jūsu galvenie zīmola virzītāji? Kā demogrāfiskie dati ietekmē to, vai jūsu zīmols ir pirmajā vietā? Paskatieties uz savu informācijas paneli, un jūs varat viegli redzēt tendences, kas var palīdzēt jums pieņemt apzinātus lēmumus par to, kas darbojas un kas ne. Tātad, jūs varat ātri rīkoties, lai optimizētu savu mārketingu.
4. Vienkāršojiet veiktspējas izsekošanu laika gaitā
Periodiskas mārketinga aptaujas sniedz noderīgus momentuzņēmumus par jūsu zīmola veiktspēju. Bet tikai pēc tam, kad esat salicis kopā virkni šādu momentuzņēmumu, jūs patiešām varat izsekot veiktspējai laika gaitā. Atsevišķu apsekojumu rezultātu manuāla apkopošana un pēc tam to salīdzināšana var būt darbietilpīgs uzdevums, kas dažkārt nespēj aptvert svarīgas tendences. Līdzīgi kā mēģinājums veidot filmu no sašķeltas nekustīgu attēlu kolekcijas.
Nepārtraukti atjaunināts informācijas panelis ir daudz vienkāršāks un efektīvāks rīks zīmola veiktspējas izsekošanai - vairāk līdzīgs pareizai kinofilmai, nevis fotoalbumam. Tas ļauj labāk izprast, kā attieksmes, uzvedības un viedokļu izmaiņas laika gaitā ietekmē jūsu zīmola veiktspēju. Un redziet, kā jūs virzāties uz saviem stratēģiskajiem mārketinga mērķiem.
5. Viegli dalieties ieskatos ar citiem
Informācijas paneļi padara dalīšanos ar noderīgiem ieskatiem vieglu. Informācijas paneļi ne tikai atvieglo stāsta izstāstīšanu ar saviem datiem un palīdz izplatīt tajos ietvertos ieskatus. Arī paši informācijas paneļi ir viegli koplietojami. Izmantojot saiti un pieteikumvārdu, jūsu komanda, jūsu vadība, jūsu klients - ikviens - var piekļūt jūsu informācijas panelim un tā ieskatiem.
Un, jo vairāk acu un prātu, izskata informāciju, jo lielāka iespēja, ka radīsies papildu ieskati un interpretācijas, padziļinot ikviena izpratni par jūsu zīmola veiktspēju un palīdzot apvienot atbalstu tam, kas nepieciešams, lai to paceltu nākamajā līmenī.