Norstat Dashboards

Zīmola veiktspējas pārskats labākai izpratnei. Iegūstiet visus sava zīmola datus vienuviet, vizualizētus un vieglāk izdarīt secinājumus. Jums vajadzīgajā formātā un ar jums pieejamu palīdzību. Tas viss, lai lēmumu pieņemšanas process būtu raitāks nekā jebkad agrāk.

Kāpēc informācijas paneļi vairakkārtējiem pētījumiem?

Kāpēc informācijas paneļi vairakkārtējiem pētījumiem?

  • Viss vienā - Visi dati vienuviet ērtai analīzei un atskaišu izveidei.
  • Izcila apkalpošana - Augsti kvalificēta, uzmanīga komanda padara sadarbību vienmērīgu un patīkamu.
  • Koplietojamība un pieejamība - Visi informācijas paneļi ir koplietojami un eksportējami visos galvenajos formātos, ieskaitot PPT.
  • Izcila rezultātu salīdzināšana - īpaši pielāgota zīmolu un patērētāju novērtējumu salīdzināšana.

Šis ir informācijas panelis

Iegūstiet visaptverošu nepieciešamo datu pārskatu jebkurā jums nepieciešamajā formātā. Izmantojot informācijas paneļus, jūs iegūstat intuitīvu saskarni, kas ir optimāli izstrādāta, lai vizualizētu jūsu KPI un viegli pieņemtu apzinātus lēmumus. Viss ērti pieejams.

Visi dati vienuviet, lai atvieglotu analīzi un pārskatu izveidi. Augsti kvalificēta, uzmanīga komanda padara mijiedarbību vienmērīgu un patīkamu. Pielāgota zīmola un patērētāju ieskatu izsekošana. Visi informācijas paneļi ir koplietojami un eksportējami visos galvenajos formātos, ieskaitot PPT.

Vai ir iespējams patiesi izprast patērētāju uzvedību un vēlmes?

Mēs esam apkopojuši sešus galvenos rādītājus, lai sasniegtu patērētāju sirdis un prātus.

Read more

Kā vizualizēšana var uzlabot veiktspēju?

5 veidi, kā datu vizualizēšana var uzlabot jūsu mārketinga un zīmola veiktspēju.

Lasīt vairāk

Galvenie rādītāji, lai atklātu jūsu zīmola veiktspēju

Galvenie rādītāji, lai atklātu jūsu zīmola veiktspēju

Patērētāju attieksme un uzvedības modeļi pastāvīgi mainās. Tāpēc mārketinga speciālistiem ir svarīgi uzraudzīt izmaiņas patērētāju uzvedībā un zīmola uztverē. Tas ne tikai ļauj viņiem pielāgot mārketinga stratēģijas pašreizējiem apstākļiem, bet arī iegūt izpratni par to, kā attieksmes maiņa ietekmē zīmola pozicionēšanu.


Zīmola pētīumi

Zīmola pētīumi

Nepārtraukti zīmola veiktspējas pētījumi ir nepieciešama, lai izprastu pastāvīgi mainīgo attieksmi, uzvedību un viedokļus un to, kā tie ietekmē jūsu zīmolu.


Zīmola atpazīstamība

Zīmola atpazīstamība

Cik labi zīmols ir nostādīts patērētāju apziņā?


Zīmola lojalitāte

Zīmola lojalitāte

Zīmola lojalitātes novērtēšana var palīdzēt uzņēmumiem izprast patērētāju emocionālo saikni ar savu zīmolu un to, kas to ietekmē.


Uzņēmuma rekomendēšanas indekss (NPS)

Uzņēmuma rekomendēšanas indekss (NPS)

Iepazīstiniet ar uzņēmuma vai zīmola klientu attiecību lojalitātes spēku.